[2.3] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
#1
Wrzucam przed chwilą zaktualizowany poradnik, za niedługo poleci następny odnośnie inżynierów, a konkretnie ich podbijania, tylko muszę go porządnie przeredagować, a to trochę zajmie Smile

Poniższa lista zalecanych ulepszeń nie zawiera ulepszeń na buildy inne niż bojowe/wielofunkcyjne! Wiadomo, że eksploratorzy będą chcieli zrobić ulepszenia na zmniejszenia wagi modułów, jak ktoś będzie chciał się bawić z silent runningiem to zmniejszy heat efficiency (silent running naprawdę nie jest teraz warty zachodu) itp.

Hardpointy: (zalecane eksperymentalne efekty w spoilerach)
 -Multi-cannon - Overcharged Weapon/Short Range Blaster Overcharged robimy tylko na grade 5 (niższe grade mają jitter, którego zdecydowanie nie chcemy!), jeśli nie możemy to robimy Short Range! Oba zwiększają obrażenia - W przypadku Short Range, trzeba liczyć się ze zmniejszeniem zasięgu broni, a przy overcharged wzrasta zapotrzebowanie na energię z distriutora, polecam zrobić wpierw ulepszenie CHARGE ENHANCED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 5)!

 -Cannon - Overcharged Weapon/Short Range Blaster To samo co wyżej, z taką różnicą, że tutaj zwiększone zapotrzebowanie na energię przy overcharged jest praktycznie niezauważalne, można sobię odpuścić power distributor.

 -Fragment Cannon - Double Shot/Rapid Fire Modification w zależności od stylu walki; pierwsze jest lepsze do strzelania raz na jakiś czas, przy nawrotkach, drugie natomiast do strzelania cały czas, kiedy cały czas mamy cel przed oczami. 

 -Missile Rack - High Capacity Magazine/Rapid Fire Modification Pierwsza modyfikacja jest bardzo przydatna, jeśli rakiety mają nam służyć w więcej niż kilku potyczkach, druga natomiast wtedy, jeśli chcemy zmaksymalizować obrażenia podczas np. pojedynku.

 -Plasma Accelerator - Efficient Weapon To ulepszenie znacząco redukuje wszystkie wady tej broni - zżeranie prądu zarówno z distributora jak i elektrowni oraz wydzielanie dużych ilości ciepla.

 -Pulse Laser - Efficient Weapon Zmniejszenie poboru prądu z distributora + zwiększenie obrażeń. Czyli dokładnie to czego potrzebuje fan laserów.

 -Burst Laser - Efficient Weapon To samo co wyżej.

 -Beam Laser - Efficient Weapon bez dwóch zdań.

 -Rail Gun - High Capacity Magazine/Long Range Weapon Rail ma obecnie tylko jedną funkcję - wyłączanie Shield Cell Banków (co wyklucza założenie efektu na nieskończoną amunicję), robimy więc High Capacity Magazine , aby móc strzelać dłużej i zanegować więcej Cell Banków lub Long Range Weapon aby móc trafiać z dużo większej odległości (do 6000m), nawet jak celowi wydaje się, że jest bezpieczny Wink

Utility hardpointy:
 -Heat Sink Launcher - Ammo Capacity jedyne fajne ulepszenie, pozwala zminejszyć ilość slotów zajętych heat sink launcherami.

 -Shield Booster - Resistance Augmented Shield Booster/Heavy Duty Shield Booster - Większa odporność tarcz za większe zużycie energii lub większa moc za zwiększenie ciężaru -Obie opcje są fajne, opinie, która jest lepsza są podzielone, ja uważam że najlepiej zrobić hybrydę 2/3 boostery na resisty 1 heavy duty

Core internal:
 -Power Plant - Overcharged Power Plant elektrownia, która daje nam więcej mocy to lepsza elektrownia UWAGA! Nie przesadzać z rankiem, gdyż im większy rank tym bardziej integrity spada i łatwiej zniszczyć ulepszony moduł! 
 
-Armour - Heavy Duty Armour/Lightweight Armour Tu mamy dwie opcję - dużo większa odpornośc kosztem zwiększonej masy lub trochę zwiększona odporność, ale masa pancerza spada - wybór nie jest oczywisty, każdy powinien zastanowić się nad tym co bardziej mu pasuje.

 -Frame Shift Drive - Increased FSD Range generalnie jedyne logiczne ulepszenie - większy zasięg skoku -> mniej skoków -> oszczędność czasu i nerwów.
 
-Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor zdecydowanie jedyne słuszne, grade piąty daje nam większą regenerację energii w każdej z trzech sekcji (SYS ENG WEP) niż wyspecjalizowane ulepszenia (które ulepszają tylko jedną sekcję)!
 
-Thrusters - Dirty Drive Tuning Większa szybkość, większa zwrotność! Czego chcieć więcej? PS. Odrobinę większe grzanie to mała cena za frajdę jaką daje to ulepszenie.

Optional internal:
 -Shield Generator - Reinforced Shields - tarcze stają się zauważalnie wytrzymalsze, według mnie must have

 -Hull Reinforcement Package - Heavy Duty Hull Reinforcement - zdecydowanie najlepsze, nigdy nie wiadomo jakiej broni będzie używał wróg, dlatego lepiej mieć większą odporność na wszystko

Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać poniżej.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości