Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 345
» Najnowszy użytkownik: xalion995
» Wątków na forum: 2,976
» Postów na forum: 72,840

Pełne statystyki

Ostatnie wątki
Do czego służą urządzenia...
Forum: Poradniki
Ostatni post: wielebny
19.05.2017, 16:43 UTC
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 858
Jak nie dać się zabić w E...
Forum: Poradniki
Ostatni post: RADKO707
28.04.2017, 20:14 UTC
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 2,005
MEF-y i skanowanie baz
Forum: Poradniki
Ostatni post: Drakkainen
28.04.2017, 08:18 UTC
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 705
[2.3] Inżynierowie - Szyb...
Forum: Poradniki
Ostatni post: Calvarian
23.04.2017, 19:07 UTC
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 830
[2.3] Zalecane modyfikacj...
Forum: Poradniki
Ostatni post: Calvarian
22.04.2017, 10:44 UTC
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 520

 
  Do czego służą urządzenia na statku?
Napisane przez: Spili - 17.05.2017, 15:38 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (5)

Hej,

Większość rzeczy jest w miarę jasno opisana w sklepach.
Mam natomiast pytanie co do tych rzeczy:

- surface scanner - z opisu jest jasne że służy do skanowania powierzchni planet przy exploracji. Natomiast jak go użyć? Normalny skaner muszę ręcznie odpalić i już. 
A ten? Podlatuję do planety UNEXPLORED i co?

- collector limpet - hmmm. Coś przy wydobywaniu minerałów z asteroid?

- life support - warto inwestować w te 25 minut przeżycia? Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  MEF-y i skanowanie baz
Napisane przez: Phantomas - 26.04.2017, 11:11 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (3)

Dla wszystkich, którzy męczą się lub męczyć się będą z farmieniem MEF-ów i skanowaniem Data Points w bazach naziemych - 2 fajne źródła informacji: 1 z forum ED, a 2 appka do zainstalowania.

1. Poradnik z forum ED: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/272951-Medium-Security-Settlement-List-and-Guide-for-Modified-Embedded-Firmware

2. Appka z layoutem baz: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/329112-EDPathFinder-planetary-base-data-point-scanning-helper-tool

Enjoy!

Wydrukuj tę wiadomość

  [2.3] Inżynierowie - Szybki GRADE 5
Napisane przez: Calvarian - 23.04.2017, 11:23 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (5)

Noooooo, to ten, udostępniam Wam moje dziecko, przed chwilą zaktualizowane do wersji gry 2.3, z dodanym baaardzo łopatologicznym wyjaśnieniem co jest czym Wink
Szalejcie, róbcie inżynierów, pytania zostawcie w tym wątku, a ktoś na pewno odpowie.

Stronki:
http://inara.cz/galaxy-engineers
https://eddb.io/commodity

Jak to działa?
1. Wybierasz sobie inżyniera którego chcesz wbić na grade 5 i spełniasz wymagania do spotkania tego inżyniera.
2. Wykonujesz czynność potrzebną do odblokowania go.
3. Szukasz jego nazwy na poniższej liście i otwierasz spoiler, który się pod nią znajduje.
4. Sprawdzasz czy masz wszystkie materiały z sekcji "potrzebne materiały", brakujące zdobywasz w podany obok rzeczonych materiałów sposób.
5. Lecisz do inżyniera i lądujesz u niego na stacji.
6. Robisz konkretne modyfikacje z listy, w podanej kolejności i ilości.
7. Masz grade 5 u wybranego inżyniera Smile


Dowiadujemy się o inżynierze i spełniamy wymagania na odwiedzenie go.

Jak już dowiemy się o inżynierze (o niektórych wie się od początku, o reszcie dowiadujemy się od innych inżynierów przy wbiciu ich na grade 3-4; sieć ta jest dostępna w pierwszym linku: piątka na górze jest znana od początku, strzałki pokazują zależności między nimi) to trzeba go odblokować. Odblokować ich możemy tylko, jeśli spełniamy wymagania. Dla każdego inżyniera trzeba spełnić inne wymagania, a także na odblokowanie go trzeba zrobić coś innego.

Wymagania:


Odblokowujemy go.

Odblokowanie:
Tutaj przykład w praktyce:

1. Chcę wbić Felicity Farseer na grade 5. Wymaganiem jest posiadanie rangi w eksploracji na poziomie Scout lub wyższej - spełniam to wymaganie, więc przechodzę do następnego etapu.

2. Aby odblokować Felicity Farseer muszę "dostarczyć Meta Alloys, sztuk 1". Robię to.

3. Szukam listy z Felicity Farseer i otiweram ją.

4. Widzę coś takiego:


[Obrazek: obvious.png]



Sprawdzam czy mam wszystkie materiały. Brakuje mi np. 3x Carbon i 3x Shielding Sensors. Lecę więc na planetę z Carbonem i szukam go. Potem lecę na RESa i tłuczę statki piratów, tak długo aż nie zdobędę Shielding Sensors.



PAMIĘTAJMY, ŻE JEDNA SZTUKA ZEBRANEGO MATERIAŁU = 3 MATERIAŁY W CARGO! Czyli jeśli potrzebuje jeszcze 6 sztuk Carbonu, wystarczy, że znajdę 2 sztuki i je zbiorę (2x3=6)!



Gdy mam wszystkie materiały przechodzę dalej.



5. Lecę do inżyniera



6. Robię konkretne ulepszenia wypisane w liście, w podanej kolejności i tyle razy ile przy nich pisze, w tym przypadku: najpierw THRUSTERS - REINFORCED (GRADE 1) x15; potem FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 3) x3, a na koniec FRAME SHIFT DRIVE - SHIELDED (GRADE 4) x3.


7. Mam grade 5 u Farseer Smile




LISTY:

- Felicity Farseer - 

- The Dweller -

- Tod "Blaster" McQuin -

- Lei Cheung -

- Selene Jean -

- Didi Vatermann -

- Elvira Martuuk - 

- Zacariah Nemo  -

- Marco Qwent -

- Profesor Palin -

- Liz Ryder -

- Hera Tani -

- Broo Tarquin -

- Juri Ishmaak -

- Colonel Bris Dekker -

- Ram Tah -

- Lori Jameson -

- Tiana Fortune -

- The Sarge -

- Bill Turner -

Wydrukuj tę wiadomość

  [2.3] Zalecane modyfikacje i efekty od inżynierów
Napisane przez: Calvarian - 22.04.2017, 10:44 UTC - Forum: Poradniki - Brak odpowiedzi

Wrzucam przed chwilą zaktualizowany poradnik, za niedługo poleci następny odnośnie inżynierów, a konkretnie ich podbijania, tylko muszę go porządnie przeredagować, a to trochę zajmie Smile

Poniższa lista zalecanych ulepszeń nie zawiera ulepszeń na buildy inne niż bojowe/wielofunkcyjne! Wiadomo, że eksploratorzy będą chcieli zrobić ulepszenia na zmniejszenia wagi modułów, jak ktoś będzie chciał się bawić z silent runningiem to zmniejszy heat efficiency (silent running naprawdę nie jest teraz warty zachodu) itp.

Hardpointy: (zalecane eksperymentalne efekty w spoilerach)
 -Multi-cannon - Overcharged Weapon/Short Range Blaster Overcharged robimy tylko na grade 5 (niższe grade mają jitter, którego zdecydowanie nie chcemy!), jeśli nie możemy to robimy Short Range! Oba zwiększają obrażenia - W przypadku Short Range, trzeba liczyć się ze zmniejszeniem zasięgu broni, a przy overcharged wzrasta zapotrzebowanie na energię z distriutora, polecam zrobić wpierw ulepszenie CHARGE ENHANCED POWER DISTRIBUTOR (GRADE 5)!


 -Cannon - Overcharged Weapon/Short Range Blaster To samo co wyżej, z taką różnicą, że tutaj zwiększone zapotrzebowanie na energię przy overcharged jest praktycznie niezauważalne, można sobię odpuścić power distributor.

 -Fragment Cannon - Double Shot/Rapid Fire Modification w zależności od stylu walki; pierwsze jest lepsze do strzelania raz na jakiś czas, przy nawrotkach, drugie natomiast do strzelania cały czas, kiedy cały czas mamy cel przed oczami. 

 -Missile Rack - High Capacity Magazine/Rapid Fire Modification Pierwsza modyfikacja jest bardzo przydatna, jeśli rakiety mają nam służyć w więcej niż kilku potyczkach, druga natomiast wtedy, jeśli chcemy zmaksymalizować obrażenia podczas np. pojedynku.

 -Plasma Accelerator - Efficient Weapon To ulepszenie znacząco redukuje wszystkie wady tej broni - zżeranie prądu zarówno z distributora jak i elektrowni oraz wydzielanie dużych ilości ciepla.

 -Pulse Laser - Efficient Weapon Zmniejszenie poboru prądu z distributora + zwiększenie obrażeń. Czyli dokładnie to czego potrzebuje fan laserów.

 -Burst Laser - Efficient Weapon To samo co wyżej.

 -Beam Laser - Efficient Weapon bez dwóch zdań.

 -Rail Gun - High Capacity Magazine/Long Range Weapon Rail ma obecnie tylko jedną funkcję - wyłączanie Shield Cell Banków (co wyklucza założenie efektu na nieskończoną amunicję), robimy więc High Capacity Magazine , aby móc strzelać dłużej i zanegować więcej Cell Banków lub Long Range Weapon aby móc trafiać z dużo większej odległości (do 6000m), nawet jak celowi wydaje się, że jest bezpieczny Wink

Utility hardpointy:
 -Heat Sink Launcher - Ammo Capacity jedyne fajne ulepszenie, pozwala zminejszyć ilość slotów zajętych heat sink launcherami.

 -Shield Booster - Resistance Augmented Shield Booster/Heavy Duty Shield Booster - Większa odporność tarcz za większe zużycie energii lub większa moc za zwiększenie ciężaru -Obie opcje są fajne, opinie, która jest lepsza są podzielone, ja uważam że najlepiej zrobić hybrydę 2/3 boostery na resisty 1 heavy duty

Core internal:
 -Power Plant - Overcharged Power Plant elektrownia, która daje nam więcej mocy to lepsza elektrownia UWAGA! Nie przesadzać z rankiem, gdyż im większy rank tym bardziej integrity spada i łatwiej zniszczyć ulepszony moduł! 
 
-Armour - Heavy Duty Armour/Lightweight Armour Tu mamy dwie opcję - dużo większa odpornośc kosztem zwiększonej masy lub trochę zwiększona odporność, ale masa pancerza spada - wybór nie jest oczywisty, każdy powinien zastanowić się nad tym co bardziej mu pasuje.

 -Frame Shift Drive - Increased FSD Range generalnie jedyne logiczne ulepszenie - większy zasięg skoku -> mniej skoków -> oszczędność czasu i nerwów.
 
-Power Distributor - Charge Enhanced Power Distributor zdecydowanie jedyne słuszne, grade piąty daje nam większą regenerację energii w każdej z trzech sekcji (SYS ENG WEP) niż wyspecjalizowane ulepszenia (które ulepszają tylko jedną sekcję)!
 
-Thrusters - Dirty Drive Tuning Większa szybkość, większa zwrotność! Czego chcieć więcej? PS. Odrobinę większe grzanie to mała cena za frajdę jaką daje to ulepszenie.

Optional internal:
 -Shield Generator - Reinforced Shields - tarcze stają się zauważalnie wytrzymalsze, według mnie must have

 -Hull Reinforcement Package - Heavy Duty Hull Reinforcement - zdecydowanie najlepsze, nigdy nie wiadomo jakiej broni będzie używał wróg, dlatego lepiej mieć większą odporność na wszystko

Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać poniżej.

Wydrukuj tę wiadomość

  Jak nie dać się zabić w Elite Dangerous
Napisane przez: Kyokushin - 21.04.2017, 06:04 UTC - Forum: Poradniki - Odpowiedzi (15)

Chciałbym podzielić się z Wami moim doświadczeniem w ED.
Jednym zdaniem, ten poradnik będzie o tym jak przetrwać, jak wyrobić sobie dobre nawyki i uczynić swoją grę łatwiejszą, szybszą, przyjemniejszą i mniej frustrującą.
Zrozumienie tego poradnika uczyni Cię niemal nietykalnym.

================================================================================
Złote zasady
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po pierwsze musisz zrozumieć kiedy walczyć, a kiedy ucziekać. Ta wiedza przyda Ci się nie tylko w Elite, ale także w prawdziwym życiu (np. jadąc autem [lub postępując z dziewczynami - przyp. Calv]).

Cztery zasady Krav Magi, które są szalanie pomocne:
1. Unikaj niebezpiecznych miejsc i sytuacji.
2. Jeśli jesteś w niebezpiecznym miejscu lub sytuacji, opuść teren bez zwłoki.
3. Jeśli jesteś w niebezpiecznym miejscu lub sytuacji i nie możesz się wycofać, walcz z użyciem wszystkiego co może Ci pomóc.
4. Jeśli jesteś w niebezpiecznym miejscu lub sytuacji, nie możesz się wycofać i nie masz żadnych rzeczy, które mogą Ci pomóc, walcząc daj z siebie WSZYSTKO, 100%, bez żadnych ograniczeń.

Jak widzisz, pierwsza zasada jest prosta: uciekaj.

Okej, starczy nudnej teorii, przejdzmy do sedna. Pokażę Ci, jak efektywnie uciekać.
Uciekanie to nie bycie tchórzem [ale gryzienie kabla już tak - przyp. Calv]. Ucieczka jest strategicznym odwrotem w nieprzyjemnej sytuacji, a ginięcie w sytuacji w której miało się możliwość ucieczki (i zachowanie życia i wartościowych surowców) w wojskowym języku nazywane jest "głupotą".

================================================================================
Decyzja
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Musisz zdać sobię sprawę i podjąć decyzję, to pierwsza i najważniejsza rzecz: zostać i walczyć albo UCIEKAĆ. To będzie walka na śmierć i życie. Twoja decyzja powinna bazować na

kilku pytaniach, które powinienneś sobie zadać:
1. Czy masz doświadczenie w walce? (tak/nie)
2. Czy grasz z dobrym joystickiem lub hotasem? (tak/nie) [ja nie mam joya ani hotasa, to znaczy że muszę uciekać? - przyp. Calv]
3. Czy Twój statek jest wyposażony do walki? (N.p.: Czy masz pancerz, najlepszą możliwą tarczę, cellbanki, shield boostery i zestaw mocnych broni) (tak/nie)
4. Czy Twój statek jest lepszy/równy niż statek przeciwnika? (tak/nie)
5. Czy to jest sytuacja jeden na jednego czy wróg ma przewagę? (tak/nie)
6. Czy statek jest w dobrym stanie, czyli ma 100% hulla i tarcz? (tak/nie)
7. Czy jesteś skupiony, czy to "twój dzień", czy czujesz się gotowy? (tak/nie)


Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, to możesz zostać i walczyć, może uda Ci się pokazać przeciwnikowi gdzie jego miejsce. A może nie. Twoje szanse wynoszą 50/50. Nie mówię, że wygrasz, ale masz całkiem spore szanse. Od teraz możesz liczyć tylko na siebie. Ten poradnik nie jest o walce, on jest o utrzymaniu Cię przy życiu.

Jeśli jakakolwiek odpowiedź to NIE, powienieneś UCIEKAĆ jak najszybciej i jestem tego w 100% pewny.

Pamiętaj, decyzja o zostaniu i walce lub UCIECZCE może być podjęta tylko raz. Potem nie będzie powrotu, twoja decyzja o walce powinna być szybka i 100%. Jeśli jest to 99%, musisz UCIEKAĆ.
Mechaniki gry pozwalają na ucieczkę w każdym statku i każdej sytuacji; jest to łatwe, gdy wie się jak to robić, a ja Zaraz to wyjaśnię.

Jeśli nie zgadzasz się z moją opinią, powinienneś przestać czytać ten poradnik jak najszybciej, ponieważ nie jest on dla Ciebie [Obrazek: smile.png]

================================================================================
Twój statek
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zanim zaczniemy, musimy powiedzieć kilka słów o Twoim statku. Tak, jest tu kilka zasad o których musisz wiedzieć.
1) Musisz mieć zawsze najlepsze Thustery i Capacitor. Pozwoli ci to na boostowanie 24/7..
2) Potrzebujesz mieć tarcze w każdej sytuacji. I te tarcze muszą być dobre. Nie mam na myśli najlepszych, ponieważ potrzebujesz też miejsca na cargo racki, ale muszą być wystarczająco mocne.
Na małych statkach powinny być najlepsze, ponieważ są tanie, ale na większych jak np. ASP itp.., 5D/C będą wystarczające.
3) Musisz miećshield boostery, cellbanki też są przydatne, w obu przypadkach najlepsze są klasy A. Nie potrzebujesz dużej ilości cellbanków, ich rozmiar jest dużo ważniejszy.
4) Muszisz mieć chaffy. Najlepiej mieć 2 - staniesz się niemożliwy do trafienia przez Gimballowców. Niektórzy będą próbowali unlockować target (Ciebie), niektórzy będą mieli fizy czy raile, ale najważniejsze, że będą mieć zredukowaną siłe ognia.
5) Dobrze mieć założonego point defence. Są tanie jak Amarena [wino w kartonach z biedronki], nie zżerają prawie nic energii i niec nie ważą. Zapewnią ci odporność na pociski kierowane


Pamiętaj: CHCIWOŚĆ ZABIJA. Musisz zapłacić za thustery, zdobyć dobre tarcze i przeżyć stratę cargo na rzecz tarcz. W ten sposób to działa.
Zarobiłem prawie 400 milionów Kredytów i ciągle żyję dzięki tym zasadom. Bez pojedynczego zgonu. Nikt jeszcze nie dał mi rady.
I tak samo jak ty zaczynałem w podstawowym statku i bez kasy.

================================================================================
Grieferzy, ludzie, którzy zaatakują Cię bez powodui chcą Cię zabić ponieważ mogą.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Musisz zrozumieć kim jest griefer. Griefer to osoba z tylko jednym celem - zabić Cię bo mogą.
Jak ich uniknąć i uciec? To naprawdę łatwe.

Ważną rzeczą w rozprawianiu się z grieferem jest element zaskoczenia. Ty go nie masz, ale griefer ma.

Jak ataki grieferów wyglądają w większości przypadków? To inderdicty. Jak uważasz, dlaczego jesteś interdictowany? By pogadać? By ktoś napisał 'hello!'?
Powiem Ci. NIE. Jeśli ktoś interdictuje Cię, chce Cie zabić. Może do Ciebie napisać w supercruise, tam może napisać Ci "hello".

Griefer jest gotowy do walki. Jest skupiony na swoim celu i ma bojowy statek.Ma ulepszone poszycie i tarcze i umie korzystać z broni.
Naszczęscie griferzy często latają w tanich statkach jak Viper czy Cobra. Są szybcy, ale nie mają wystarczająco siły ognia by zniszczyć Cię przed ucieczką.
Oczywiście możesz być zinterdictowany przez NPC, policję, bounty huntera, mimo to powinieneś zawsze być przygotowany na najgorszy scenariusz.

Co powinieneś zrobić? Możesz uniknąc interdicta, jest to dobry wybór, ale jeśli nie możesz (ponieważ jest to dla Ciebie trudne) lub po kilku pierwszych sekundach widzisz, że Ci się nie uda, najlepsze co możesz zrobić to PODDAĆ się interdykcji.
Powinieneś też sprawdzić kto cię interdictuj (NPC, Policja, czy gracz) przez użycie przycisku wybierającego najgroźniejszy statek w swoich ustawieniach klawiatury. Pomoże Ci topodjąć decyzje o walce lub ucieczce. Ponownie skupimy się na ucieczce.

1. Poddaj się interdykcji, ponieważ Twój czas odnowienia FSD będzie bardzo krótki, a Twój statek nei odniesie obrażeń.
2. Po poddaniu się interdykcji musisz zmierzyć się z elementem zaskoczenia napastnika.Pierwszą rzeczą do zrobienia jest przyspieszenie do maxa, 4 pipy w silniki i boost, boost, boost.

Griefer zaatakuje Cię jak najszybciej, więc nie zwlekaj!
Jak najszybciej sprawdź skaner, by przekonać się kto cię przechwycił, może wróg ma towarzyszy. Musisz podjąć decyzję walka/uczieczka w ułamku sekundy.
Zakładam, że nie jesteś wojownikiem, więc lepiej wybierz UCIECZKĘ.
3. Wszystko czego potrzebujesz to 4 pipy w silniki, 2 w tarcze, 0 bronie i boost, boost, boost, aż Twój FSD będzie gotowy do skoku. Pamiętaj, zasięg broni przeciwnika wynosi jakieś 3 - 3.5 km, więc potrzebujesz mieć zainstalowane chaffy i point defence. Przeciwnik będzie musiał mieć 4 pipy w silniki i tylko 2 w bronie, więc nie będzie zdolny prowadzić ciągłego ognia.
4. Przeciwnik zapewne będzie próbował Cię zmasslockować. Skok do SC bez masslocka zajmuje 5 sekund. Skok do innego systemu zajmuje 15 sekund.
Co więc powinienneś zrobić? Zależy od Twojego statku. Jeśli jest szybszy lub cięższy od stusku przeciwnika, możesz skoczyć do supercruise, ponieważ masslock factor nie spowolni Cię znacząco albo będziesz w stanie szybko uciec z masslocka przeciwnika.
Jeśli twój statek jest mniejszy/wolniejszy lepiej skoczyć do innego systemu, ponieważ czas ładowania Hyperjumpa nie jest zależny od masslock, więc musisz tylko wybrać losowy system w lewego panelu (lub być przygotowanym i mieć wybrany wcześniej na mapie - wtedy możesz użyć klawisza odpowiedzialnego za "Next Waypoint"), i będziesz bezpeiczny za 15 sekund.
5. Kiedy uciekasz na booscie rób uniki wykorzystując swoje boczne silniki (lewa,prawa,góra,dół) by być cięższym do trafienia przez raile czy fixy.

Ta metoda ma prawie 100% w uciekaniu przed grieferami, piratami, bounty hunterami itp. Możesz bezpiecznie ucciec od 2-3 przeciwników.

================================================================================
Kamperzy na stacji
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ciężko mi sobie wyobrazić station camperów jako prawdziwe zagrożenie, ponieważ unikanie ich jest niezwykle łatwe.
Wiedza o tym nie tylko pomoże Ci w uniknięciu camperów, ale także polepszy Twoją grę, a unikanie camperów jest po prostu zestawem dobrych przyzwyczjeń.

Kiedy docierasz na stację....
1. Jeszcze w SuperCruise, nadlatuj do stacji od strony planety. Sprawi to, że wyjdziesz z SC przed przodem stacji zamiast jej tyłem.
2. 4 pips w silniki i cały czas boost, w lini prostej do wlotu do stacji.
3. Zanim wlecisz do stacji, daj 4 pipy w tarcze i 2 w silniki by zachować szybkość, zwrotność i możliwość hamowania. Oczywiście wlatuj po stronie wlotu z zielonymi stacjami - pozwoli to uniknąć zderzenia z wylatującymi statkami.4 pipy w tarcze uczynią Cię nietykalnym dla camperów, będziesz wiedzieć o ich obecności ponieważ nie będą w stanie ci nic zrobić
4. Wyląduj na miejscu i wejdź do hangaru. Powstrzyma to pociski kierowane przed trafieniem Cię (a jeśli Twój point defence trafi w stację jest to dla Ciebie wyrok śmierci).
5. Jeśli masz wieżyczki na pokładzie nie wyciągaj hardpointów jeśli wieżyczka trafi w stację zginiesz... a sprowkowanie wieżyczki w stacji jest łatwe.


Kiedy wylatujesz...
1. Ustaw cel przed odlotem.
2. 4 pipy w tarcze, 2 w silniki, 0 w bronie i wybierz "Launch".
3. skieruj się do wyjścia stacji, upewnij się, że droga jest czysta i kiedy będziesz przelatywał przez wylot daj 4 pipy w silniki i boost (DOPIERO JAK WYLECISZ ZE STACJI)
4. Boost, boost i skok.

Jak widzisz kaszka z mleczkiem. Żaden griefer Cię nie zestrzeli ponieważ braknie mu czasu.


================================================================================
Cały czas próbują mnie trafić czy przechwycić.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej, to co powinienneś zrobić jeśli uciekłeś, a oni ciągle próbują Cie zabić?
1. Zostaw ich w ich własnym piekle. Idź grać do innego systemu. Jest ich 400 billionów. I jest masa dobrych szlaków handlowych do znalezienia.
Grieferzy i camperzy są tam gdzie mają dużą szansę na spotkanie graczy słąbszych od nich.
Mój dziadek mawiał: "Nie kłóć się z głupim. bo ktoś inny weźmie cię za takiego''.
2. Jeśli masz inne statki, kasę, ogarniasz welkę, i chcesz mieć trochę zabawy, weż swój statek bojowy i pokaż im gdzie raki zimują. Ale pamiętaj, nawet jeśli masz ulepszonego FDL czy Pythona prawdopodobnie przegrasz w sytuacji 1 vs 2.
3. Zadzwoń po kolegów [jak rasowy dres], i przejdź do punktu 2, aczkolwiek może to Cię kosztować trochę czasu. Jeśli jesteś pokojowo nastawionym handlarzem czy odkrywcą, wróc do punktu 1.

To by było wszystko, Commanders, Fly safe.... i pamiętajcie: chciwość może Was zabić, nie wachajcie się ani sekundy i kupcie najlepsze thrustery!
Cieszcie się grą w Open Play, poznajcie nowych, fantastycznych ludzi z galaktyki. Grieferzy i station camperzy są zapewnie jakimś 0.01% całej bazy graczy, ale dobrze wiedzieć jak ich unikać.
Ten poradnik może być dal mnie galaktycznym wyrokiem śmierci, ale mam to w dupie, niech tylko spróbują mnie dorwać!

Oryginał:
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=130815

Tłumaczenie: CMDR Calvarian

Wydrukuj tę wiadomość